Způsoby doručení
1. Přepravní služba PPL v ČR
- Cena za dopravu je 99,- Kč, platba na dobírku 0,- Kč
- Termín doručení je vždy druhý pracovní den od odeslání zásilky
- V den doručení Vás kontaktuje řidič pro upřesnění hodiny doručení
- Při platbě na dobírku lze platit hotově nebo platební kartou (řidič má s sebou terminál)
- Zásilku lze sledovat na internetových stránkách www.ppl.cz, v den doručování Vám přijde sms s číslem zásilky
V případě, že vnější obal nevykazoval známky poškození, ale přesto zjistíte poškození zboží přepravcem až po rozbalení balíčku, neprodleně kontaktujte přepravce PPL.
Upozorňujeme že na nahlášení poškození máte 3 pracovní dny od převzetí zboží! Pracovník spediční služby Vás obratem kontaktuje a sepíše s Vámi formulář o poškození zboží přepravou a poté nás již stačí kontaktovat.
Na pozdější nahlášení reklamace poškození přepravou nebo reklamace bez řádného sepsání protokolu se spediční službou nemůžeme brát ohled.
Berte prosím navědomí že z časových důvodů není možné, aby zásilka byla kontrolována přímo před dopravcem při přebírání zásilky.
Zákaznická linka společnosti PPL: 840 775 775
Odkaz na reklamační formulář: http://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=reklamace